Pages

Sunday 8 May 2016

Mommy's Day!!


HAPPY MOMMY'S DAY !
 
Honestly aku sendiri pun dah terlupa arini rupanya Mothers Day yang disambut seluruh dunia..tsssk
 
usually aku akan ingat important date mcm birthday jer..takpe..malam ni ill give a call to my beloved mom..hopefully mak tak cemuih dengar suara anak nya yang memang ari-ari akan call walaupun takde pape nak citer..haha
 
arini since my hubby ada futsal nyer event, so aku spend time ngan Aqeil kitorang gi Selayang Mall jer..pun tak tau nak cari apa..saja jalan-jalan buang masa..sebelum kuar I dah masak lunch nasi tomato ngan ayam masak merah untuk hubby in case dia sampai umah dulu..so even mommy's day..tetap mommy takleh tinggal dapur..;p
 
sampai jer kat Secret Recipe..fuhh berpusu pusu manusia beratur nak collect cake yang dah tempah awal..macam macam ragam aku tengok..ada yang nak tulis simple je atas kek..ada yang siap bagi kertas macam puisi kot soh akak kedai tu tulis..jenuh garu pala la akak tu cemana nak tulis atas kek penuh deco nih nak tambah puisi bagai..dikkk ko baca je la puisi depan mak ko yer..lagi afdal kut!haha
 
macam biasa aku lepak minum sambil layan karenah Aqeil..tetiba rasa sedih pulak sebab kan best kalau anak-anak I celebrate camni..haha..mengada! si Aqeil pun taktau arini ari apa..yang dier tau sibuk dok mngerjakan lemon dalam ice lemon tea aku sampai terpercik abeh meja..pastu dok buat tarian Didi & Friends tepi meja..alahaaii..haha
 
sempena Mothers Day yang to me everyday is a Mothers Day, I wish all of you mommies out there sentiasa sihat, stay fit, stay tough, stay strong and be independent! We have the strongest heart and we have the strongest love of all...

 

No comments:

Post a Comment