Pages

Wednesday 17 February 2016

Day 6 - Oxford Street Tapi Poketku Selamat!

this day consider ari free and easy..memang tak allocate any special tour arrangements..guna sajalah kuasa kuda kakimu untuk berjalan..cewaah
 
dalam hati melonjak riang gembira tak terkata bila nak menjengah Oxford Street..memang sepanjang-panjang jalan tuh penuh kedai branded items..kejap masuk Ted Baker..kejap masuk Miss Selfridges..kejap pening lalat duduk diam kejap kat luar..kengkadang tuh sebab sejuk sangat kat luar, memang purposely masuk kedai ntah pape semata nak amik warm air..hahaha
 
lastly, memang ni je lah tempat yang aku mampu shopping sket walaupun bila darab 6 berpinar-pinar jugakla mata..it is PRIMARKS!!
 
adala beli blouse 2 helai..baju tecikk..seluar tecikk..haha..abeh sumer aku amik sebab adorable sangat!! T-shirt pun murah-murah...bagi aku Primarks ni ala-ala FOS Malaysia lerr




ecece..buah fevret saya di London adalah mulberry!!




handbag maner???

ehh tak mungkin aku lupa yang tuu..sebabnyer aku ni mencari ke hulu ke hilir butik Cath Kidston tapi tak jumpak..memang takkan jumpa ler kan kalau sambil cari mulut dok bercakap ngan si Aqeil..kejap gaduh..kejap elokk..haha..pening2..lastly pasrah. Dalam butik Ted Baker lak harga beg dier bole tahan mahal..aku sabarkan hati dulu..maybe takde rezeki nak beli kott

untuk mengubati duka lara, mohler makan fine dining lagi sebab duit sampul for today tak luak jugak..
 
jom makan!


order tomyam seafood...sambal udang..chicken roasted in bbq sauce...sotong goreng tepung..dier punya hidangan presentation memang letops! macam dalam Masterchef plak..and total cost incurred was £ 68..
 
ingaat pepatah ni baik-baik " biar duit habis di tangan asalkan perut kembong kekenyangan" haha...pitam!




siap ada fortune cookies upon complete lunch..
 
abeh makan jalan ler balik hotel..pun tetap sempat singgah café mengopi..haha
 
ni area Tune Hotel..
 

 
ni la Tesco Express yang mengadap Tune Hotel..ari-ari mesti masuk..encik hubby yang si penjarah duit syiling memang akan spend duit syiling beli kopok la..air la..aku kalau beli pape dapat balance in syiling memang kasik je mamat ni..sure berguna nanti

No comments:

Post a Comment