Pages

Saturday 14 November 2015

Apa Kena with Aisyah Radhiah Cawangan Kota Damansara????

Hi

I'm back..dah setel segala masalah bisul and alhamdulillah anak dah sembuh sediakala..

So,mummy yang keletihan nih..muka dah mintak nak dibelai..dah 3 bulan rasanyer tak bawak bermanja...korang kerap tak buat facial? dulu angan-angan 2 minggu sekali nak buat tapi nampaknyer hanya tinggal angan-angan..apa pun taraaa

pilihan aku semestinya yang selalu aku pernah buat..tak lain tak bukan..kat Aisyah Radhiah lerr..selalu dier nyer staff akan whatsapp or message inform if ada any promo available..tapi time aku nak buat nih takdak pulak any promos..

aku pilih untuk berfacial kat Aisyah Radhiah cawangan Kota Damansara..ekceli nih dah kali ke 5 kot aku mai..cuma kali nih macam ralat sikit..sebelum otw aku dah message siap-siap cakap nak datang...pastuu mula-mula sampai parking punyala susah nak carikk..berpeluh2 aku pusing..ye lah mai pun dah pukul 3.30 ptg....pastu dah sampai tercongok depan tangga nak ke spa..alahaaiii..lif pulaak rosak..menapak la kita sampai ke tingkat 4..peluh tadi tak hilang lagi nih dah lencun nih..

bila sampai, ada sorang staff dier greet..pakaian seluar trek and tshirt..aku bukan la expect dier pakai dress up macam model untuk buat spa..tapi kita kan suka pandangan yang cantik-cantik and kemas..so aku nyer pandangan peribadi..kan bagus kalau ada uniform sendiri..simple jer pun tak kisah at least kemas..aku nyer impression biler masuk spa tengok staff just t-shirt and seluar track was like..ehh..aku nih mai spa ke mai umah kengkawan bajet kengkawan rajin nak tolong sental muka..;p

and time aku decide nak pilih pakej or a la carte nyer treatment memang staff dier explain la jugak apa benefit..selalu kalau aku dah cakap nak facial..memang facial lah aku pilih..tak makan pujuk..haha

then terus dier bawak aku masuk tempat facial..and oh myyy..it was hot inside..rasa bahang..even dier dah bukak aircond pun aku hanya dapat rasakan angin panas je kuar dr aircond..again I was like...ehh..selalu aku gi spa memang sejuk giler lah envi dalam treatment room..sampai boleh cramp gak betis nih kadang-kadang..tapi awat yang panas nih..imagine tadi aku peluh..haa..sekarang lagi berpeluh..aku jadi tak selesa sangat..ye lah facial dalam muka berpeluh..tapi aku takde la direct sound tnya "awat ngan aircond hampa??"

so tinggal angan-angan la nak tertido selesa..jadinyer time dier letak mask baru aku cam terlelap sikit..tu pun terjaga rasa berpeluh belakang leher..huhu..

abeh treatment pukul 4.30pm..terus bayar and chow..and oh ya..dier ada bagi few vouchers untuk next visit..yeayyy yang ni berjaya sejukkan hati I sikitt

all in all..sekadar pendapat peribadi bukan berniat nak menjatuhkan reputasi, I think you guys shud :

1. concern on your staff attire

2. please la..check your aircond..huhu..maybe time aku datang was not my luck aircond not functioning well..tapi aku nyer expectation bila mai spa is dilayan bagai ratu..tapii..ada ke ratu dalam kepanasan?

3. For facial treatment worth RM120.00..hopefully service nyer equivalent to what we had paid

disebalik semua ni, thumbs up to Aisyah Radhiah cawangan Ampang..walaupun hanya sekali je aku pegi..memang best la! siap after treatment dijamunyer air hot chocolate..Cadbury bar..baru la pelanggan rasa dihargai and rasa nak repeat mai berkali-kali..kitorang tak mintak lebih..just nak best treatment..

tataaa..

1 comment:

  1. maksudnye kena pg caw ampang je la pasni. Nak pegi roger i okeh ��

    ReplyDelete