Pages

Friday 28 July 2017

Supriseee..Iphone 6!!!

Meriahnya bulan ni..rasa nak declare bulan ni bulan paling bahagia gituu..boleh tak?
 
Awal bulan aritu dapat beli perfume Dior, pastu pura-pura terlalu depan butik Pandora dah dengan sengaja terbeli Pandora bracelet..ishh ishhh..pantang sales advisor dia cucuk sikit terus I ni melompat terlebih. Cuma kang orang tengok lagak hado-hado sangat..hihi..bukan apa, semua ni self reward kat diri sendiri setelah rajin saving duit. Mana nak dapat semua ni kalau tiap-tiap bulan boros berbelanja..boros tu boleh tapi simpanan tetap kena ada tauuu
 
Alkisahnya Iphone ni bukan aku yang beli ya..aku bukan minat nak tukar-tukar henpon apatah lagi nak bayar RM 2k - 3k untuk handphone, ada baiknya buat beli tiket flight yang menjadi kegemaran aku all the time haha...ni mau lepas tiket flight sehala seorang pi Rome yaa kalau bayar handphone RM 2,000 lebih ni!
 
Iphone ni encik hubby yang hadiahkan sebab dia kata menyampah dengar aku dok merungut phone sekarang asyik hang lah..lembab lah..pastu bila masuk kedai telepon usha Iphone..usha-usha je pastu buat muncung cakap "ishh membazirlah nak beli phone sampai RM 2,000 camtuh..sayang ke duitttt"..terus menonong keluar kedaiii..haha. stress dia!
 
Terima kasih intan payung sayang sebab hadiahkan Iphone 6 (Gold) ni untuk I..usha dalam Machines website for Iphone 6 (Gold) 32GB worth RM 1,499.00.


Selalu handphone aku kalau bertukar pun sebab incik hubby yang belanjakan..muahaha
 
Cara dia suprisekan bini dia ni :
 
Letak handphone baru charging betul-betul bawah tempat aku nyer iron board. Pastu bagi instruction kat I after dinner nak pakai baju sekian..seluar sekian and semua tu dah letak atas iron board (so terlindungla phone tu). Bila aku alihkan baju ngan seluar untuk start ironing, haaa..menjeritla la hakakk terus nampak Iphone charging ngan kotak Iphone kat sebelah muehehe...I is sukaaa sangatt!!!

 
TQ TQ so muchhhh...

No comments:

Post a Comment