Pages

Monday 15 August 2016

There is No Regret !!


Hi korang..lately nih nak update blog rasa macam arghhh malasssnyerrr..
 
Ada banyak benda need to catch up plus I did owe you guys few back-dated stories yang tak sempat nak share here walaupun my life wasn't that interesting..but yeahh..we have to appreciate every day passed by rite???
 
Last week or last 2 weeks (I cant hardly remember), we (me + officemates) did organize one breakfast potluck party aka post raya celebration haha. Saje je organize antara kitorang, sape langkah kanan ke pantry dipersilakan makan. Everybody was assigned to bring at least one food and ohemjee..aku bawak yang paling susah nak masak..apadia?
 
KETUPAT NASI REBUS!!
 
haha..jangan la marah. malam tu je aku rebus, dah la takde paket kecik, semua paket besar, pastu cerdik bijak pandai sangat pi rendam rebus semua 6 bungkus..amekk kau..kembang setaman dalam periuk..;p
 



 
best tak best tak..hahaha..bagi aku ni la dept paling best and colleagues paling best penah aku working with..
 
abeh cite potluck.
 
WEDDING IN JOHOR
 
last week aku ke Johor untuk attend wedding my brother in law (side perempuan).
 
Enjoy and at the same time penat giler sebab tak sempat nak rehat..ye lah kan kenduri kawen
 
 
4 rows filled with us !!


sebelum acara akad nikah..kitorang sampai a bit late..huhu


tahniah lah yer sbb sekali lafaz jer..


rombongan pihak lelaki
                        
 
suamiku si tukang kipas..si pengapit..si tukang bayar tol pengantin..haha..orang suruh pantun pandai merasuah bagi tol..hihi
 
and ni pun aktiviti back-dated
 
BERIADAH DI FRIM, KEPONG
 
aktiviti yang sangat la jarang dibuat sebab dasar pemalas macam dugong haha
 
aku sedar bila pinggang dan pinggul semakin seia sekata nak bersatu..maka sesuatu harus dilakukan  ececeh!
 
bila si suami umpan cakap lepas riadah kita pi makan durian..yahoooo
 
ko pikir tak farhana berapa kalori durian tu ada? ;p
 


sewa basikal di luar FRIM, since kitorang sampai a bit late. Ok la apek ni caj RM 10 per basikal, aku tak pasti untuk sejam or gunala sampai kau lenguh nak kayuh



ecece..fefiling citer korea..haha..kan dalam drama korea awek dia suka kayuh beskal...cepat la Jun Sang kejar aku..cepat laaa





taraaa..aktiviti selepas itu sangat mengujakan!! makan duriannn !!



 
huh! ni memang peminat tegar..dia je lah yang sibuk nak tambah buah..kang panas badan malam tau la kauu..haha
 
antara few stories yang dah happen in past and baru sekarang nak share..hihi
 
keep calm, in not more than 1 month akan travel lagiii..yeayyy
 

No comments:

Post a Comment