Pages

Sunday 24 April 2016

Traveller Tegar!

hai korang!
 
I've been to Delarena & Co again today after groceries shopping dekat Giant..sebenarnya mommy saje jer pilih nak soping kat Giant sebab niat di hati asalnyer nak terjah Delarena lagii..miahaha.!
 
time aku shopping dalam Delarena tu, si Aqeil ngan papanyer tido dalam kereta..memang take time lama sikit ler belek-belek baju..tapi tak lama la jugak dalam 15 mins jer and luckily aku dapat parking betul2 depan tangga butik..sempat la sambar sehelai lagi baju plus top up with cookies..syiokkk
 
 
canteekkk?? haha
 
seriously sangat comfy..selesa..dah la corak2 batik sket..mata aku nih dah takleh nak move on..memang berkenan habes corak-corak cenggini..yang penting menutup aurat and takdela nampak lapisan birthday cake tuuu...aku cakap kat aku..korang jangan terasaaa pulakk..hehe
 
 
 
ehh apa ni?
 
haha...kura-kura dalam perahu pura pura tak tahukk yerr..
 
ko nak berjalan maner lagi perempuan?
 
sorry la..aku memang dah jatuh hati teruk dah kat NZ..ni la hasilnyer sampai ter"siap" lah satu itinerary complete untuk trip ke NZ
 
sebagai salah seorang traveller tegar..memang kaki ni dok tergaru garu gatal (bukan ada kudis yerr) selagi tak dapat berjalan..dalam kepala ni dok pikir je destinasi mana lagi aku tak jelajah
 
amboii...banyak duit ko?
 
hehe..duit sentiasa boleh cari..kalau nak 1000 daya tak hendak 1000 dalih..
 
remember
 
"Too Many Excuses Will Put You At The Same Place At All Times"
 
Moh ler kita berusaha bersama-sama..hehe


No comments:

Post a Comment