Pages

Thursday 7 April 2016

Happy Belated Birthday, SweetHeart!

"happy birthday to you...happy birthday to you...happy birthday to you..happy birthday to youuu..."
 
yeay...happy birthday baby!
 
It's my hubby birthday last 5th April 2016..welcome to the 3 series club!
 
*sigh..i'm older 3 months from him..but its sokayy..perempuan 'berusia' lebih murah rezeki khennn..;p
 
Believe it, on the birth date itself, I've not planned for anything..no surprise given..ehh?
 
that lunch time plan nak beli kek but unfortunately my eyes was like terbeliak nak kuar bila tengok harga baskin robbin ice cream cake worth RM 109!!whattt???
 
"setakat makan ice cream cake you have to pay that high?" - ahha..kata hati si wife yang cheapskate
 
pastu konon nak beli perfume..ermmm..hmmm..mahai jugak!
 
"mama tak jual share lagi so pulus tak menggunung..haha"
 
makanyer..takde hasil pun time lunch tuh
 
"errr...paa you merajuk ke I tak celebrate?"
 
haha..cuak la jugak sebab mana tau nampak keras di luar tapi dalam hati ada taman..kehkehkeh
 
semalam since balik keje awal sket, sempat la amik Aqeil cepat2 sebab nak singgah Selayang Mall
 
Alhamdulillah la senang jer dapat parking depan mall..terus cepat2 beli satay kajang ngan beli kek Secret Recipe..mintak lilin 3 ketul..and terus balik umah
 
sampai umah dah setup semua tasa meja...taraaa
 

korang konpius tak..ni harijadi sape..birthday boy ilekkk je..si cenonet ni yang melebih2


ni zaman kertu..dah lama tinggal acara candle light dinner...you suap I I suap you..so alang-alang nak celebrate baik lah kita sekalikan jer ngan dinner..haha..ponnn dinner kat umah je

 
seeee...budak ni jugak yang tiupkan lilin!
 
di sebalik semua itu, believe me, you are still the best man and have a special place in my heart
 
Nak puji lebih-lebih kang ada pulak yang ngorat you belakang I...a BIG noooo!!!
 
At one time you could be the most "annoying" creature I've ever met and at another time, you could be the most "perfect" guy that made me keep falling in love with you..
 
I heart you so much!!
 
" trip London tu kan majority mama sponsor..so kira hadiah birthday kita tiga beranak lah tahun ni..;p"
 

No comments:

Post a Comment