Pages

Tuesday 5 April 2016

Spiral Pasta Goreng + Cermin HP ku Retak Seribu


wow..very the motivated..yes this is me where I will ensure that I will always turn my dreams into plans and havin' it real happen with greatest pleasure...we only live once...so live it to the fullest babe!!
 
usually kalau pasal dream nih..takde yang lain melainkan aktiviti travel around the world
 
dah nak masuk bulan 5, jejari jejari runcing ku ini pun mula la sibuk nak intai-intai web Air Asia..mood nak release tensen katanyer! padahal sokmo memanjang kena tipu ngan Air Asia nih..entah bila la aku nak dapat zero fare..kalau setakat zero fare time weekdays..hek ellehh..mana aciii ;p
 
pasal kerjaya nih nan-hadolah aku agresif sangat
 
aku lebih kepada ' ko tak kacau aku, aku tak kacau ko - so jangan nak caras-caras sangat lah!'
 
ada jugak orang tanya
 
"ko takde cita-cita nak naikkan position ko jadi manager ke - which means pleaseeee kipas bos lebih2 sket?"
 
"hmm..kalau gaji dah sama ngan manager..dok takat nii pun aku relaa..haha..opsss"
 
dah.stop. jangan nak sebut-sebut pasal gaji yer..isu nih bole bawak rusuhan kaum tau! huhu
 
Quote kat atas tuh sengaja aku tempek sebagai pembuka entry..bagi motivasi sket!
 
Sebab asal ari Isnin ngan Selasa jer...mesti mood aku down giler style kalau boleh nk melepet bawah meja tidooo..tak baik tau jangan buat! nanti gaji tak barakahh..hehe
 
kalau la bos aku yang nampak
 
"meh sini amik surat..balik tido kat umah selama-lamanyer"
 
ok stop bahagian merepek in which aku tak nampak kat maner point dier..haha..ni la jadinya bila idea agak kontang di petang-petang hari
 
Last Sunday is ari aku rajin memasak, where aku sekali lagi mencuba nasib untuk masak Gulai Ikan Termenung untuk lunch and Spiral Pasta Goreng untuk hi-tea..ehemmm..ala-ala mat salleh sangattt
 
 
nih antara bahan-bahan yang diperlukan untuk pasta..
 
pasta yang dah siap goreng maner?
 
ehheehe...dah melantak dulu sebab bila dah masak terus kebuluran nak makan
 
gulai?
 
oooo...gulai malas nak snap sebab malu la kat korang..aku tak pandai masak Gulai walaupun cek oghang Kedah
 
korang usha je la blog orang lain yang ada resepi gulai with pic yang konpom buat ailio nitik-nitik..hehe

and one more...

on the same day, I 've got a present!! yeayy...

not because of birthday..anniversary..hari pertama berkenalan..or hari pertama cakap "I Love You"..

hadiah sebab Aqeil hempas henfon iols sampai retak lense!

so papanyer kesian la sebab wife tak dapat nak selfie or amik gambar kat dapur...haha..

Aqeil ni adalah sejenis yang suka sangat main henfon aku..pastuh install segala macam games sampai lembab dah henfon tu..kerap hang..pastu bila dier kalah games..mula la nak hempas phone..amboi-amboiii..ingat mak hang ni ada share ke ngan Samsung?? fyi, henpon dulu Samsung jer..

tepi kaannn...on the other side ' thanks very much Aqeil...because of you mommy dapat phone baru!!!'

tadaaa...Asus Zenfone Laser 2..iols nyer kaler grey


syukur Alhamdulillah rezeki namanyer..haha..
 
till then..bye...sorry entry melalut..;p
 

No comments:

Post a Comment