Pages

Thursday 28 May 2015

4th Anniversary....

Hi
 
Its our anniversary today.
 
Diam tak diam dah 4 tahun kitorang kawen.
 
Nak cakap aku adalah wanita terbahagia sepanjang 4 tahun melayari alam perkahwinan ni..ermmm...biarlah rahsia...
 
I am happy with this marriage..tapi sejujurnya, hanya yang kuat dan bertabah sajer dapat menempuhinya dengan smooth..sungguh!aku kagum dengan perkahwinan orang lain yang berjaya mencapai angka belasan and puluhan tahun..congrats!
 
Macam aku yang masih kategori "freshie" nih, too many dugaan and cabaran yang terpaksa ditempuh and ditelan..kadang2 tuh rasa macam..arghhh..how to move on???
 
Its too early to declare aku adalah wanita terbahagia....we never know what will happen in the future..cukup untuk aku katakan..I've chosen him to be my soulmate..i'll stay loyal forever..
 
We've been together since we are nothing..dating pun naik bas mini..ulang turun naik bas..time duit ada RM20 dalam wallet pun he still sanggup bawak I kuar dating..celebrate birthday aku, incik hubby (time tu boypren) sanggup pinjam moto kawan amik aku kat hostel Uitm bawak kuar makan kat Seafood Restaurant belakang Plaza Alam Sentral..time tu aku jakun giler dapat tisu wangi..hahaha
 
I've no reason to betrayed him as he just being so nice (only sometime unable to control his bad tempered..grrr).
 
Semoga my lovely hubby takkan tiba2 lupakan i bila da succeed..and hopefully our marriage long lasting forever till jannah...I love you!!
 
xoxo
 
 


No comments:

Post a Comment