Pages

Saturday 30 January 2016

Happy "Born" Day!!

 
It's my 30th birthday today...
 
happy birthday to mee..yeayyy

takde plan nak celebrate grand..takde jamuan penuh semeja
 
aku just order sebijik pavlova and yess..this is my birthday cake..haha

hadiah pulak?

no physical hadiah like last year it was a phone..tahun ni incik hubby buat surprise bagi duit shopping..so mama do the shopping and choose my own hadiah..;)
 
bila umur dah menginjak ke 3-series..aku assume this is the highest peak of maturity and stability and Alhamdulillah..aku stabil dari segi kewangan dan career..cuma kematangan tuh perlu ditingkatkan lagi..
 
terima kasih untuk segalanya Tuhan..aku ada keluarga yang walaupun tak perfect tapi boleh saling melengkapi..aku ada keselesaan hidup..aku dapat merealisasikan impian kedua ibu bapa..aku dapat memenuhi impian travel aku..aku dapat kesihatan yang baik walaupun aku diuji dengan sedikit "kesakitan" tapi aku tahu..ujian diturunkan untuk hambanya yang mampu..insyallah  I will always stay strong!!
 
I don't want to ask more...I just pray that, we will always live happily ever after together
 
May Allah will always bless us...




No comments:

Post a Comment