Pages

Thursday 19 March 2015

Review : Dianz Vitamin C & E

Assalamualaikummm...
lamanyer tak menulis..dah takde gi memaner and takde benda yang quite happening...maka nyer takder la story best nak hapdet..huhu
arini just nak review pasal makan tambahan..skang kan banyak and berjenis2 makanan tambahan yang ada kat pasaran mesia nih antaranya satin skinz lah..aura white lah..ephyra lah..maixara lah..so aku pun tergolong jugak la as one of the orang yang terbeli and termakan makanan tambahan nih..
macam aku, selalu kulit kering sebab kurang air..iolss jarang dapat habiskan sebotol air (kalau bizi kt ofis time lunch je aku minum pastu nnt balik umah br minum plak..huh)..pastu tumit kaki pun da start merekah..ni petanda lanjut usia sebab dah nk mencecah 30 ke?huhuhu.. so untuk overcome this situation..aku pun meng'google' lah kot2 ada produk2 yang boleh selesaikan probs aku nih..
finally, jumpa one product yang entah la..aku rasa antara produk2 glamer terlajak laris terlajak hangit nih..dier jugak yang menarik perhatian sampaikan tengah hari time lunch tuh aku ngan geng ofis serbu kedai jamu beli time tu jugak..haha..haaa..apakah gerangannyer??..tedaaa...nama produk nih Dianz Vitamic C & Vitamin E..nampak menarik kan sebab ada combination both vitamin.
Dianz nih aku tak pasti keluaran saper and dari maner datang..tengok alamat kilang kat taiping..below adalah link to pengasas nyer punya website
tapi i like it most sebab dulu aku makan vitamin asing2..satu vitamin c and satu lagi fish oil / EPO..sebab ada 2 botol nk kena makan jadi kerap terlupa..now since dianz nih in one bottle ada both vitamin..haaa..senang..buka penutup..amik sebijik..ngaaap!!..setel sebab takde banyak botol nk kena bukak and mengurangkan tahap kelupaan aku..kiki
antara kebaikan vitamin c & e :
* memutihkan kulit (aku selesa berkulit beyonce..hahaha)
*memudarkan parut2
* menggalakkan pertumbuhan sel2 baru
meh aku share pics produk Dianz nih as below:
packaging dalam kotak yang sgt shomell..pastu ada free surah yasin lagi

each bottle ada 60 tablet...sehari 2 bijik

nyum2..rasa masam2 berry gitu
bagi aku, worth to try..lagipun kalau dah nak kulit cantik bersih kena la rajin usaha ye tak..tapiii..kena ingat...bukan maksudnyer makan harini, asal rupa ala2 tak kenal rupa..esok bangun terus bertukar jadi angelina jolie..tak..tak..tak mungkin..hehehe..makanan tambahan ni act sebagai top up kepada apa2 ingredients yang maybe kurang dalam tubuh..janganla expect makanan tambahan nih macam beauty booster / magic things that could transform you to artis2 hollywood yang muka cun melecun..pinggan kerengga tu yer..apa2 pun..selamat mencuba if korang nak cuba..
(Nota kaki on 8th July 2015) :
pssst...aku macam berminat nak jadi agen untuk menjual Dianz vitamin nih since selepas 2 bulan penggunaan..memang nampak keberkesanannya..kulit tak kering mengelupas area bibir..rasa lembap je..and yang paling best..kurang kusam dah muka..so senang pakai mekap..yeay!!..iols bukan mekap tebal macam opera cina..mekan light2 jer..hihi

bye korang..thanks baca..muah!

9 comments:

  1. Saya baru nak mencuba..harapnya sesuai la

    ReplyDelete
  2. cuba la..saya cuba memang puas hati dengan kesan nya..especially untuk kurangkan kusam pada muka..thanks baca yer..

    ReplyDelete
  3. RM 7 untuk semenanjung Malaysia..if berminat inform earlier ye sebab stok kena check with supplier..tq

    ReplyDelete
  4. kalau beli 4 botol berapa ye inc pos??
    nanti email kat sy kimlyra188@gmail.com

    ReplyDelete
  5. salam saying korang..sorry..me no longer selling Dianz sebab tengah bizi plus tak banyak sangat dapat order..you guys may check with other supplier yer..so sorry..

    ReplyDelete
  6. Sy ade jual vit dianz. Whatsapp sy 0179179874

    ReplyDelete
  7. saya ada jual dianz vit c rm45 inc pos.ws 018-2464981

    ReplyDelete
  8. dianz vit c & e with pearl wasapp saye zura 0126148131 rm44 free pos sm

    ReplyDelete