Pages

Saturday 4 January 2014

Travel Gateway : N9 - Grand Lexis PD...

selamat berhujung minggu sumer..buat apa yer weekend2 ni? me and my family since semalam da seharian berjalan..arini lepak umah je lah..dah senang2 nih bole la nak update lagi satu entry pekasam time tido kat Grand Lexis PD bulan 4 arituh kut..exceli bukan tido saja2..dapat chance nih sebab teambuilding hubby gak..each one got one room..no sharing basis so melompat kesukaan la mama!!..

since time gi nih aqeil baru 7 bulan..the excitement too xdelah melampau2 but seriously..the room that we got was actually a villa with private pool! awesome!!

                                             

ni lah festaim tido hotel pas beranakkan Aqeil..so aku yang tak berapa konfiden nak tidokan anak lalu dengan konfidennyer heret buai Aqeil sekali bawak tido hotel...laki aku da buat muka da awai2 lagi..aku???muka doposen hati kering belasah arrr...nanti aku yang nak kena henjut buai

villa ni macam sebijik2 which accompany wiv private pool..ala Balinese gitu..aku tak cukup duit gi Bali bole la feeling2 Bali kat cini...hati da tak sabar nak terjun kuak kupu kupu tapi takpe..slow2..bagi Aqeil tido dulu..barula bole berasmaradana berkuak lentang berirama ngan laki..kehkehkeh

bila Aqeil bangun..dia pun nak jugak!!!hambik...aku bagi jugak Aqeil berkuak kura2 dalam pool dengan dibantu apaknyer..."mama..ada orang cakap baby nih kalau lepas dalam air die bole swim sendirik"..muka impress giler kentang..aku dalam hati ada gundah gulana..."takyah la pa..nanti tenggelam tak timbul haa buat naya ja..so laki aku pun konfiden lagi.."takpe..kita cuba..kita cuba"..aku jawab.."haaa..cubalah kalau berani..kang kalau jadik pape..beranak balik bagi dapat anak sebijik sebejon mcm nih gk"..haaa..amik ko ayat sadis aku bagi...seminit camtuh..."takpelah..swim atas tangan papa je lah.."hahaha..tau takutttttt

abeh mandi sumer..malam tuh join dinner..BBQ...pastuh esoknyer..just jalan2 area Lexis..aku lalu jugak area Legend Water Chalet...nice sangatt...nanti kalau ada chance aku nak la jugak try tido sini..ecece


budak busyuk merajuk nantokk..


baliness concept..luv tis private pool

semangat ajar Aqeil swim..swim baby..swim

nih swim ke tidoqq nih???

santekk kan view dier...

okes..sekian cerita pasal holiday kat N9 or to be exact..in PD. Nice hotel and if would have chance in the future...i'll definetely opt this hotel again...;)

No comments:

Post a Comment