Pages

Friday 24 January 2014

Ceriternyer : It's all about "the celebration".

It's January 2014...how i love this month so much!!! nape yek?

Adakah sebab aku naik gaji lagi??kawan aku kawen?adik aku kawen?aku nak kawen?????hoo hoi..ko bukan jantan ada kuota 4..hehehe..sedar diri..anak da sorang gatal tak abeh2 yekk..hehehe

sebenor-benornyer....hari kejadian aku jatuh pada bulan ini..mark siap2 tau dalam kalendar..30 JANUARY 2014...yeayy..tak malu kan canangkan besday sendirik satu dunia..well..i memang gituuu....hehehe..aku da siap2 conteng kalendar orang soh ingat besday aku (poyo nak mam!)..especially laki aku..aku siap ingatkan kerap2..sampai naik muak dah dier dengar

Last year nyer birthday best sbb time tu br 1st month pregnant..encik laki suprisekan time aku balik keja..dier belikan bouquet of roses (jenuh nak dapat wei dari mamat nih..bukan jiwang karat punya org), baby's book, princess cake (nih aku yg demand..haha) and taraaa...handbag Paris Hilton (bole tahan taste dier..aku pakai terus jadi divaa..haha..tapi Paris Hilton ada chihuahua..aku takleh r..haremmm). Sumer tuh dier set-up siap2 atas meja..siap gantung2 belon sikit..haaa..mcm kanak2 ribena sambut besday..aku bukak je pintu..harusla terkezut plus pura2 terharu..hehe..takdela..serius i'm touched..sesungguhnyer romantico de amor jugak ler laki aku nih..ingat black metal je..hehehe

seyess aku sayang nak mkn kek nih..

cuwiiiiitnyer lahaiii laki aku...nak nanges sambil lap air mata ngan alas meja..tapi alas takdokk..

so this year...ada suprise lagi kah?haa..takdenyer suprise dah sebab sumer dapat awal2..da pecah lobang..laki aku cakap..mula2 ingat nak bg Iphone 5..tapi aku ni bangsa kuno yang memang tangan jenis tak ONG ngan gajet2..asal beli henset baru..mesti tak lama pastuh rosak la..skrin gelap lah..jadi 'hang' lah..aku pun tak paham..padahal aku guna untuk sms and call jer..aku sopan tau guna henset..so dier cancel..and kebetulan time dier ckp cancel Iphone 5..henset yang aku tgh guna (Samsung Galaxy S...sila jangan kutuk aku..aku memang terkebelakang sket pasal henpon canggih2) tuh rosak..apalagi.."paaaa...nak henset baru..tapi duit papa"..hahaha..suka aku!! gi lah beli sebijik..aku amik Nokia Lumia..harganyer RM400++ jekk..tak mahal kan..kan.

pic credit incik google..aku nyer kaler kuning

Aku ingat Nokia Lumia nih the only besday present yang aku dapat..sobs..sobs..dah la dapat awal sebelum besday..haiyooo..kuciwa hati..tengok2..malam tuh.."mama..nanti besday mama..kebetulan pastu cuti raya cina.. papa bawak gi Singapore..kita g USS..."waaa..aku dengar terus ceria meria..hehe..muka ada sinyuummm..disebabkan dier yang belanja dier lah book sumer..so, on 31st Jan 2014 nanti...we are going to USS!!!!hehe..i loikeeee..separate entry yek untuk USS..till then ..bye2..

--------------------------------------------- [sekadar selingan]------------------------------------------------------

-..aku bukan jenis orang suka pakai branded2 sampai suar kecik pun branded harga beratus..aku simple jek..bile ada special day hubby bg gift hadiah mahal..terima je lah..we buy when we afford..kami tidak saling memaksa if we know we are not affordable..aku yang jenis pencinta travel..haruslah menabung untuk memenuhi impian..dengan gaji yang alhamdulillah more than enough..impian aku nak travel all round the world insyallah sedikit2 menjadi kenyataan..yang penting..ko berusaha..ko dapat ganjaran..ko boleh la rewardkan diri ko..hehehe..

No comments:

Post a Comment