Pages

Thursday 31 March 2016

Never Ever Look Back!


hai korang
 
setuju tak dengan wisdom di atas??
 
I am 200% agreed!!
 
I believe, setiap orang mesti pernah mengalami benda yang sama and it keep repeated happen in your life tak kisah lah either suri rumah ke..working moms ke..students ke..unemployed ke..kaan?
 
Dulu, aku selalu feel "hard" untuk terima kenyataan yang tak semua apa yang kita cakap..kita buat..kita lakukan tu boleh diterima secara baik oleh orang lain walaupun kita dah rasa apa yang kita buat tu dah the best kebabom!..different people have different perceptions on what we are doing..ye lah...rambut jer hitam..hati lain-lain..so bila ada different perceptions..maka kedengaran lah cakap-cakap belakang..even when we don't bother about that things or we may think that thing is a small thing pun sometime tetiba jer jadi isu besar..ohmaiii
 
aku akan feel "down" and rasa frustrated sebab ye lah, we have tried our best to pleased others and thought that they are "okay" and "happy" with it but in different ways they are actually "not-so-okay" with what you have done or what you have got..huh..penat lah kalau asyik nak memenangi hati orang..nak gembirakan hati orang..tapi they never think of doing the same things to us!
 
at one time, I feel like, ok to be fair enough..can I quit from this?
 
but tu dulu lah yer...
 
now, I am a woman not yet a girl haha
 
so do I look like I care on what's your perceptions towards me? cewaah
 
yes. aku sekarang pegang konsep satu jer..apa yang aku ada and aku dapat..I do it in a correct way..
 
If you didn't agree with what I've done / what I have...nah, you must be too jealous towards me...ahhaa..soooo that's your problem actually ;p
 
Pesanan untuk diri sendiri and korang semua jugak : Never Ever Look Back!
 
-sekian-
 

No comments:

Post a Comment