Pages

Friday 22 January 2016

~ Kembang Kempis Kehidupan ~

how's your day today? ada kembang kempis macam ai tak?
 
ke hidung jer dok kembang kempis?
 
semoga korang sihat sihat aje today..kelopak mata tu bukak bagi luas luas sket..arini Friyay!! nanti cuti sampai Monday wuhuuuu!

 
ni citer basi....pavlova size XL beli awal January aritu..telan-telan ailio I tau tengok pavlova si Rara nih...memang besar gabak..makan satu family bleh buat tersandar kekenyangan..harga nyer RM 95
 

and this one called "mini pavlova"..sebijik RM 3 and jangan la korang order sebijik je pulak..tak berbaloi tauu...buat macam ai order 10pcs..so jadi RM 30 hengget..lagi banyak lagi the meriah
 
ni dari tadi dok sebut suruh order tapi nak order kat sape sebenarnya? aku? memang tak lerr..hahaha
 
korang boleh gi ke fesbuk Safura Fadhlan..dier memang glemer bab jual menjual pavlova nih..memang ternyata sedaaaap sebab aku memang suka yang manis-manis manjer..ai don like manis melecaih sangat!
 
aku order size XL plus mini pavlova dari bulan December lagi..disebabkan slot asyik penuh and just dapat by early January 2016..servis delivery pun boleh..nak self pickup pun boleh jugak rasanyer..kalau delivery nanti ada delivery charges at RM 10...
 
 
tutup citer pavlova..ni Aqeil with his play board..aku beli benda alah ni online through MoreDeal.com..ya ampun lambat giler nak sampai..agak2 dalam sebulan jugak la baru sampai ke tangan aku..memula ingat website ni scam and aku tertipu buat pertama kalinya..
 
Aqeil cakap nak main " sigu..sigu.." korang tau apa tu? " cekgu cekgu laaaa..apa raaa"
 
aku punya la terbelit urat nak tafsir perkataan..haha..dier yang jadi cekgu..aku kena paksa jadi murid..bila aku salah teka terus dier sound " mama ni tak skola laa"..amboiii amboii..ko ke aku yang tak sekolah ni? haha
 
ari-ari dok melukis kat board ni and sampai satu hari tuh..agaknyer marah dengan aku..dier patahkan kaki board tuh..nasib mama tak bertukar jadi gergasi..ko ingat mama cap duit ke naak?
 
 
abaikan suar yang tak pernah lekat..sweater ni aku beli kat Mothercare KLCC..ada satu hari tu aku MC..pas setel je kat Prince Court terus ngelat masuk KLCC sebab motip nak cari sweater Aqeil..kat Ikano and the Curve dah cari sebelum ni tapi harga mahal nak mam!..aku kan cheapskate..travel nak around the world..bab membeli cheapskate sket..haha..mujur dalam Mothercare ada sale..dapat la sweater hijoo tu dengan harga RM75..murah kaan?.balik umah Aqeil try masuk ngam ngam ke badan..tapi tak syiok sket sebab kaler hijau..kalau merah sure da matching ngan mama..mama nyer K-pop tau! ;p
 
so motif entry arini? saje ar nak hapdet ala-ala retiss..hehe
 
haa..takmo kembang kempis hidung menyampah ngan ai tauuu
 
haha..byeee

No comments:

Post a Comment