Pages

Sunday 17 January 2016

A Brighter Day!

Happy Sunday korang!!
 
ok harini takde nak marah orang..hehe..post aritu sebab meluap luap rasa menyampah..so today akak da tak menyampah..da cool down da
 
Last Friday night angin timur laut ke tenggara pun taktau tetiba encik hubby ajak melepak the curve pas balik keje. aku ni dah la keje area situ pastuh melepak pun area situ..makanyer memang tepu la sikit. katanyer nak release tensen..so kitorang melepak makan kat franco dulu. hmm..sedap gak food yang kitorang order : seafood spageti + pizza yang topping campur2 aku lupa namanyer..pas abeh makan..gi layan main game kat dalam ecurve area Cathay Cineplex..pastu kengkonon nak karoks..sekali per hour daa..ingat kan karoks jamban boleh pilih lagu abeh nyanyi balik..tak dapek lerr ..baru aku plan nak Janam Janam seround...hoihh..jahanammmm
 
Semalam punya citer..dek terpengaruh kat satu blog yang share resepi ikan jenahak masa lemak cili api..aku pun telan-telan ailio sambil baca..haha..balik umah terus masak menu jenahak masak lemak yang tak bercili api sebab nak bagi Aqeil makan jugak and then gabungkan with sambal udang campur kacang botol goreng belacan (resepi tiru rancangan Dapur Panas..memang panassss)
 
gambar takde sebab maleh nak snap..incik hubby cakap ni la masakan aku yang paling sedaaap..ohmaiiiigod..5 years married baru arini ke aku masak sedap??? hahaha..sadis betul komen.aku tak tau la nak marah ke.nak sedih ke..nak terharu..hadoooiii..nasibla suami jujur cenggini..lagi baik sedaap..kalau tak sedaap..komen menusuk kalbu ko dapat tau..takde tapis-tapis..takde istilah nak jaga hati..;p
 
Skunk ngah plan untuk holiday next cuti Thaipusam..eh ke Wesak? lantak la janji Isnin cuti..kalau dapat gi Morib ke takpun Cameron Highland ke..takpun Pangkor ke macam besssstt jeee...
 
Korang da plan nak gi maner? selamat merancang percutian lah yer..daaaa

 

No comments:

Post a Comment