Pages

Saturday 30 January 2016

A " short escapes" ke Kuala Selangor!

Salam semuaaaa...
 
cuti-cuti ni senyum simpul kerap-kerap sket tau..jangan "renyih" plak..kang nampak gigi kapak tersembul..;p
 
maklum la minggu ni cuti straight sampai Monday..aku pun dari Monday lagi jari dok tergedik-gedik meng"google" tempat best untuk di"spend" with family..ni kira pembuka trip tahun 2016..hoyeah!!
 
akhirnya, tempat pertama pilihan hati saya untuk bercuti jatuh kepada .....
 
*drum roll*
-
-
-
-
 
DE PALMA HOTEL, KUALA SELANGOR!
 
haha..sejengkal je dari Selayang..jangan dok loklaq sangat..hehe..saje je aku pilih Kuala Selangor sebab dok terbayang-bayang seafood gemok-gemok kat Aroma Ikan Bakar, Pantai Jeram..hoihh..nitik-nitik ailio tau..
 
kitorang gerak pagi and within an hour da selamat sampai kat Kuala Selangor menggunakan Lebuhraya LATAR..kalau jalan kampong dari Sungai Buloh mau macam ular kena palu plus it take about 2 hours plus kot macam dulu aku penah try..scary gak sebenarnya..huhu
 
De Palma Hotel ni located somewhere close to Bukit Melawati..dalam kampong sikit ala-ala pulang ke desa gituuu. Aku book bilik through Agoda and masa check-in, it was actually a cute mini chalet..teruja noks!

layankan gambo sejemput jer sempat diambil..taktau nak kata apa dahh










No comments:

Post a Comment