Pages

Sunday 12 October 2014

Review Spa : Dhaniya Day Spa, The Strand

Berturut2 entry aku arini..hehe..tumpang ada mood and story...minggu sebelum gi Krabi aku da gi spa jugak..aku try Aishah Radhiah Chocolate Spa kat The Strand..tapi time gi bater phone kong..so xsempat la nak snap gambo..aku plan ujung bulan nih nak repeat lagi sebab dapat voucher RM50..hehe. untuk arini nyer spa, aku da book dari bulan 8 lagi sebab beli kt groupon pakej nih..selain Air Asia nyer web..i is hantu groupon jugakk..haha
 
mula2 schedule bulan 9 pastuh orang spa cakap bilik bocor kut..postponed lagi..last2 arini baru tercapai hajat..kitorang gerak ke The Strand dalam kul 12pm..lunch dulu..then bila sampai, aku naik ke spa while Aqeil ngan papa nyer ke Yukids dalam Encorp Strand..mall nih baru bukak..memang tak crowded sangat so sesuaila nak lepak2.
 
Spa nih located tingkat 3 atas Kuwait Finance Bank..dekat2 jer ngan Aishah Radhiah Choc Spa..berdepan ngan Giant Kota Damansara. Sampai jer dalam spa, aku snap2 gambo sikit..

 
 


sebelum wat pape..aku kena fill up borang nih dulu..


oh yaa..pakej yang aku beli time groupon nih adalah body massage + body scrub


nih interior dalam bilik yang allocated for me..weee...gelap sebenarnyer..aku bukak flash time snap..
 
so bermulalah 2 jam sesi berspa..aku dimassage oleh akak yang cute kecik comel tapi sekali dier tekan massage..perghhh..menangkap kalbuu..haha..sampai aku mintak slow sikit sebab I is xtahan sakit..lama gak dier urut smpai terlena gak lah aku..abeh massage proceed with scrub..i think she used aromatherapy scrub sebab bau wangiiii...abeh scrub haruslah gi mandi...then terus babaiii...haha..sambil scrub sambil teringat Aqeil ok tak..sebab time nih time tido dier..bila aku hello apaknyer..ooo...tengah tido..so abeh spa terus la balik umah..so arini declare ari I manja2 kan diri..bayor lebih pun takpe asalkan untuk diri sendiri..ye tak?
 
selamat berhujung minggu korang...daaa

No comments:

Post a Comment