Pages

Saturday 4 October 2014

Happy Belated Birthday My Hunny Bunny!!!

Salam jumaat korang...bertemankan milo secawan plus keje bertimbun tepi meja..aku abaikan jer pura2 xnampak..sakit mata dowh plus stress tul time tender byk2 nih...hanya satu je yang rajin skunk nih..rajin mengunyahh...nyumm2...sambil tu meh i update pasal besday si Aqeil ni..aritu kan just teaser..nih aku update the actual trip..hehe..mohla layan gambar..malas nak menaip..tangan penuh nih ngan kerepek... 

goodie bags yang gigih disiapkan pas balik keje..setengah jam kelam kabut pack sumer nih
aku ni kan bizi ngalahkan najib..so time ari besday falls on ari kerja, lunch tu aku angkut geng opis teman shopping brg2 nak isi kat Tesco Mutiara Damansara..ofis kat depan tu jer..paperbag shomell ngn salotape kiut tuh beli kat Daiso yer kawan-kawan..
 
goodies bag nih sumer nak kasi budak2 mengaji kat umah babysitter aku..diorang sumer kenal Aqeil..cuti weekend sepak bola depan umah sama2..riuh rendah..asal Aqeil turun tangga terserempak diorang..mula la menjerit2 nama si Aqeil nih.siap ikut naik tangga..macam sambut retis dah aku tengokk..haha
kek from Tina Rizkiana...thanks kak make it look exactly the same..Aqeil suka tang rambut upin..haha
 kek nih Aqeil berkenan sungguh kat rambut upin..ari2 bukak tutup peti semata nak tunjuk rambut upin..meroyan aku dok bukak tutup bukak tutup..haha

ahaa..sebab pe xpanggil budak2 mai umah? honestly..aku nak jemput..tapi ari kerja nih macam letih lak nak preparation makan minum extra..budak2 nyer ragam bole tahan kalo kumpul ramai2..end up kami bertiga je lah tiup lilin..nanti lah besar sikit baru aku jemput ramai..

ko mampu besday naik duduk bersila atas meja tiup lilin??adoiiii

the arrival..depan Hyattt
 
santek kan...fefiling hawaiiii sangatt
our room..spacious
pas rilex sumer..next activity...terjun pooolll!!!
 
time nih Aqeil mengamuk xmo pakai spender swim..haha..Aqeil ko jangan nak very the KG sangatt tauu..malu i..i dah la pakai suar munger2...berpuluh hotel dah bawak tido..kang orang jeling jer aku bawak anak masuk swim bogel..hahaha..tapi sebenarnyer ada aku kesahh???;p..ooo..kalau awek yang terjun bogel mesti korang tak jeling kan..haha..muntah hijooo


haa..pelampung tuh brand Intex aku beli dekat Groupon..RM 45 include ngan surf board..aku beli time groupon buat discount RM20 off..so dapat ler harga RM 25 jerr

aktiviti dgemari si Aqeil
muka hepi jer sayang mama nih
 
 bila da ada anak..layak nyer kau berendam dalam pool kanak2 jer lah..haha..tapi si Aqeil nih eksyen..suka nak pi terjun kat pool dewasa ngan papa nyer..pastu melalak suruh aku terjun tiruk macak dier..dier kecik takpe la papa nyer sambut..aku???mau melimpah air kolam takpun nasib tak baik tenggelam terus..takmo2..takuuut..haha
 
 
pastu abeh mandi sampai kecut2 badan..sumer terbongkang tido kat bilik..petang sikit baru turun pantai..
 

 Budak takut pasir..dier punya takut tu sampai tak bergerak2..statik je kat situ..aku ngan papa nyer pulun lebih sepak bola ke dier nak ajak main bola...dier buat dekkk jer
 

 saja nak kenakan Aqeil..kitorang lambak pasir banyak2..buli anak..hahaha..ko nih eksyen sangat yeh..mak bapak ko asal obersea tauu..pulau keliling pasir..yang ko jakun pasir nih ape kess??? - sedih tol anak oii..

view dari pantai

our small lil family...xoxo
naik sambung sepak ball depan bilik..rumput carpet yang sangat comfy

 
posing ala ratu tunggu megi ketam..haha
aktiviti malam pulak..mula2 singgah kedai makan megi ketam..nyummeh bebeh..sedap gilosss walaupun megi jer..lapar kot
 

muka hepi jalan2 pasar malam..macam small uptown..happening malam2 kat sini..siap ada org pakai mcm predator rambut jurai2..ada ular...ada pentomen palestin..

muka ada bahagia dapat pau eskrim ngn pistol buih...turuuut jangan tak turuuut
pastu abeh jer round uptown..kitorang lepak kat tepi pantai depan hotel..ada gazebo2 comel nih
 


that's all about the celebration..we only plan it last minute but it workss...
 
*a mom always pray for the happiness of his son...i love you dunia akhirat sayang walaupun i might not be a perfect mother..but i will always try to be the best mother you ever had...*

No comments:

Post a Comment