Pages

Sunday 12 October 2014

~ A night to Remember - DIALOG Gala Dinner ~

Happy Saturday peeepss...semalam was a hectic nite for us as an employee of Dialog..ceewah..since aku join Dialog, ni first time aku celeb gala dinner..the venue was at Imperial Ballroom, One World Hotel, Mutiara Damansara. Dulu ofis kitorang kat Phileo Damansara, now da moved to our very own tower kat Mutiara Damansara...memang high end..kelass sangattt ari2 makan the curve..ikea..duit laju mcm air..haha
 
initially aku malas nak join sebab ada anak kecil nih takut meragam kt umah walaupun aku tahu apaknyer terer jaga anak..setelah dipujuk kaw2 geng ofis..so hati jadi lembut terus eksaited nak join..tema dinner adalah movie character..aku takdelah ikut tema..pakai baju kurung lip lap sikit jer..shawl pun pinjam member sebab I xreti pakai shawl..huhuhu..sadiss tul..luckily ari jumaat tu keje sampai kul 4 then bos release balik awal..kitorang terus mekap kt surau sebab da booking orang ronasutra the curve mai makeup..dier caj RM50 per pax..sebenarnyer makeup dier biasa2 jer rasa tak berbaloi pun bayorr.huh
 
kitorang gerak gi OU dalam kul 5.30pm..sampai ngam2 6.30 sebab jalan nak gi OU always jem petang2..so bila da sampai..ni lah aktivitinyer..ada banyoook gambo snap..tapi aku upload yang mana aku ada dulu la yerr...


nih kat surau lagi..zila mak andam terbaekk..hehe
 


me wiv Kak Hana..orang lama Dialog nii
 


selfie dalam keta..muka before ber"tabita"..ehh?? haha
 










jangan jelesss...emcee malam tuh kak Adibah Noor tauu...sporting habess...siap ada persembahan gelek Hindustan
 

 
wiv Tan Sri Ngau..founder and owner of Dialog
 
tepat kul 10 malam aku ngan zila dah cabut balik awal sebab kitorang malas r lambat2..nak tunggu lucky draw memang tak lerr..aku pas jer nombor aku kt diorang yang tak balik lagi..xsempat nak tgk Harith Iskandar perform standing comedian...huhu..so far it was a memorable night for us..muka asyik menyelit jer dalam camera orang..haha..hope next Gala dinner wont be that long..next year again perhaps..;)..chill

 


No comments:

Post a Comment