Pages

Thursday 13 March 2014

Review : Double Stem Cell - berkesan @ sebaliknyer?

Previously I've heard about Double Stem Cell from colleagues, mag, internet and soo many resources lah..memang brand tengah "in" skunk...dari muka buku aku tau yg Umie Aida nih dutanyer dan dari muka buku jugak la aku tau reganyer sekali..hoiihhh..mengucap panjang tgk harga..RM 250++per packet yang dlm nyer ada 14 sachet jer tuh..awat mahai sgt niiii???
 
Double Stem Cell nih kepunyaan syarikat Phyto Science..and gamba product as below ehsan google :
 


mak aku ada la dok cerita banyak kali pasal stem cell nih tiap kali aku tepon..ada jiran dok promote kt dier..sudahnyer dier terbeli..ngan bapak aku sekali termakan..waa mak..hebat nih da try mkn benda nih..dier siap puji lah ckp muka anak jiran cantik lah mkn benda ni (cantek kerr???hehehe), sakit lutut bole hilang lah..wah wah wah...aku lak yang terkebelakang padahal sebelum nih..ephyra la..aurawhite lah sumer aku beli.pastu bwk balik lgkw promote kt mak..haha..aku jugak yang makan tak abeh..paksa mak suruh makan..ekeke..laki aku pun selalu ckp..beli mcm2 online..rega mahal.pastuh mkn bukan habeh pun..tak luak pun..saja seronok beli (feeling2 laki aku Donald Trump...chop2.. i bayar sendiri la..xguna duit incik hubby tauu..tapi kalu incik hubby bagi i confirm amik..;)) 
 
ntah macam maner..da mak aku asyik dok promote gebang bagai nak rak..aku yang anak mithali nih pun terjebak..mula2 mak cakap..xpe2..mak pos kat hang sekotang bagi try dulu..aku pun ok lah..pastu mak aku top up cerita..kak ni cakap ada promotion la ni..4 packet RM250..sepaket ada 14 sachets..aku pun mula congak2 buat tambah tolak darab bahagi sumer..pastu terbayang pulak muka nanti bole jadi mcm stok umie aida.sewel tul..haha.terus beranggapan.ehhh..mcm murah nih..bole la tahan 2 bulan kalau sehari sepaket..haaa..mulut pun laju la suruh mak order..tup2..petang tuh gak mak order..sok pagi bapak aku pos and tarrraaa...now benda tuh dah ada kt aku
 
so far..xsampai seminggu try.so xleh la nak ckp good ke no good...nanti kalau good..aku heboh2kan..kalu not good..aku sumpah2kan..hehe..hopefully it works!
 
til then..choww

No comments:

Post a Comment