Pages

Wednesday 19 February 2014

JELLY BUNNY...super duper cute!!

JELLY BUNNY??? hurmmm..aku mcm xpenah dgr sebelum2 nih...korang tau tak apa tuh JELLY BUNNY?haa..ekceli nih brand kasut yang origin dier from Thailand..rasa2 aku brand nih da start masuk Malaysia since 2010/2011 kut...aku jer very the backward..haha..bila dengar nama pun dah kedengaran kiut miut..apatah lagi rupa bentuk nyer..lagi2 lah damn cute..agak2 korang sebab pe ek namanyer Jelly Bunny?..adakah campuran Jelly + Hunny Bunny? ataupun si Jelly yang dimakan oleh Bugs Bunny maka terhasillah Jelly Bunny?...ermmm..ntah..aku pun taktau..yang pasti..si JELLY BUNNY nih sangat harum okeh!

kasut nih originally made from rubber yg 100% gerenti wont caused blister to your feet..aku sebelum nih kalau beli flat shoes ker..sandal yang bertutup memang selalu ada masalah blister..potong stim tau nak jalan2 jauh..so end up dah lama tak pakai sandal bertutup..tapi..baru2 nih jer baru aku macam timbul minat untuk tau lebih mendalam pasal si JELLY BUNNY nih..tu pun sebab tgk post2 orang kat fesbuk..menggoda i taww..ble dengar gerenti wont caused blister..oke..oke..you wait there dear..i'm coming to pick up u home!!!hehe

through incik Google..aku dapat tau several outlet JELLY BUNNY ada kat KL nih..contohnyer kat KLCC, Mid Valley..mula2 ingat nak tunjuk gambar flat shoes yang aku minat through web kat incik hubby and mintak dier belikan time g ofis..tapi nan hado lah kan...ingat dier nak layan permintaan aku yang banyak songeh nih..huhu..so ari Ahad terus decide kuar gi one of the outlet kat One Utama..dekat sikit ngan area umah aku...

tak susah nak cari outletnyer..aku park kat area old wing..kedai nih located kat new wing..yeke jusco nyer area tuh new wing?? ke i'm flying without wing???..muahaha..ntah..aku memang fail bab2 sejarah kedudukan asalnyer...address dier LOT LG-209...betul2 area kenny rogers..mcd..

sampai jer terus meluru masuk..very the kampungs..melopong sat mata dok tgk colourful shoes bergantung-gantungan..pulak tuh aku nampak signboard ada 60% discount..haa..memang rambang mata r..sumer shoes aku try..sibuk berebut ngan orang menambahkan lagi perasa cap2 ajinomoto..haha..aku suka nak berebut2 nih..last2..yang cute miut kaler peach pinkish jadi pilihan hati..style wedges..aku amik nih dari rak..so xde discount..normal price RM 49..ok laa..takde lah mahal pun..harga standard.


setel bayo..snap2 sket pic kat kaunter..cute paper bag dier..yellow in colour..pastuh blah ler sambung round2 dalam OU..mujur la si Aqeil membuta jer dalam stroller..nikmat tul mama shopping siap bleh deting ngn papa..haha..ehh..da melalut...k lah..jangan lupa yer try shoes from JELLY BUNNY..worth to buy!

-xoxo-

No comments:

Post a Comment