Pages

Monday 7 September 2015

DIOR...pujaan hati

youallls nyer handbag jenama branded ke jenama biasa-biasa?
 
cecece..tanya orang punya..sapa yang jenama biasa-biasa..jom kita sep tangan sikit!
 
aku punya handbag nih brand shopping complex jerr..antara collection handbag yang penah aku ada cumalah dari jenama sachs..timber..kalau pun mahai sikit..ada la brand sembonia and carlo rino...tu pun semua harga range dalam lingkungan RM100-150..selalu aku tunggu sale baru beli..haha
 
tak mampulah aku nak beli yang harga branded-branded ribu-ribu..apatah lagi nak beli yang import nun jauh dari US or UK..melopong je aku kalau dengar orang citer handbag branded murah beli kat Bicester Village lah..beli kat Paris lah..
 
I kan kg.com..haha..mana tau dok tang mana sumer tempat tuh..kalau ko tanya Long Champ tuh cantik ke tak..aku hanya mampu jawab..awat macam beg makcik?hehehe...tapi takpe..sumer orang lain citarasa,..mata ko nampak cantek mata aku tak semestinyer nampak cantik..mata aku nampak handbag you tak berapa cantik..itu ok..kang kalau mata I nampak handbag you cantik and I terus cakap..bagii I bole... naakk free..you bagi?hehe
 
selalu kat pesbuk nih rajin jugak la aku add friend and like page yang jual handbag ala-ala nampak ori tapi bukan ori..hehe..aku support produk fake? aku kalau bole tak nak support..tapi.poket aku pun bukan lah tebal sampai nak bayar RM 16K untuk sebijik beg..tu dah namanyer..biar papa kedana..asal handbag di tangan..atau konsepnyer..beli handbag ribu-ribu..dalam wallet ada RM50 jer..no..no..tu bukan aku yer..hehe
 
so dalam banyak-banyak handbag glamer yang aku tengok..I is very the minat lah kat one beg nih..a "not-so-new" collection from Christian Dior..and taraaa..here it is..
 
MY SUPER DUPER GOJES SEKSAYYY BEBEH!
 
 
okeh..bertenang yer..aku tau ada antara korang yang sama macam aku dah tahap jatuh cinta terokss kat beg nih sebab ke"cute"tannyer..dahla petak kecik..comel..petite..alolololo...hawat yang hang segak sangat nih?.dier ada macam-macam kaler..tapi aku terpaut kat kaler navy blue nih!
 
harga beg ni selling price if original mencecah RM 16,000...ohmaiii pitam 44 kali bangun balik pun aku tetap tak mampu beli..dah bole buat bayor down payment keta myvi sebijik nih
 
so, disebabkan aku dah angau jatuh cinta rindu bayang angau teroks kat beg nih..so aku pun memulakan pencarian kat internet and pesbuk..and...nasib aku memang baik sebab ada satu page nih jual branded handbag with affordable price..or in other words..bukan original nyer beg lah!
 
*korang yang jual ori janganla sentap ngan iolss..aku beli yang tak ori sebab ni jer aku mampu!huhu*
 
tengah scroll down eh..eh..eh..akak nih ada ler collection from Dior..rasa nak nanges tepi laptop terharu jumpa beg idaman..(poyo sangat nih!)
 
so, kowtim ngan akak nih..bayor arini jugak!..hopefully beg tu selamat tiba di pangkuan aku secepat mungkin..haha..tak menyempat2 punya orang
 
 
COME BABY COME TO MAMMAA..MAMMA IS VERY THE EXCITED!!
 

No comments:

Post a Comment