Pages

Sunday 18 October 2015

Healthy Food - Aku terjebak!!

syuhh..syuhh..tepis-tepis habuk sikit..dah nak bersawang dah blog ni nampaknyer

lately nih ada keje lebih sket..selalu sempat je mengulor..nih ular pun tak sempat nk nampak..;p

haa..baca tajuk entry betol-betol...amboi2..healthy sangat food kau makan yer
 
selama ni dok melantak tak hengat lamb chop lah..steak lah..nasi sambal udang kuah banjir lah..apsal skunk nak healthy-healthy pulak ni?
 
hehe..ekceli an old friend of mine, Shark Dean or aku senang panggil Kawi lah dok promo pasal healthy food kat insta and fb beliau..aku yang bangsa cepat terpengaruh nih memang laju je lah nak mengorder...antara menu yang aku dah order ngan dier and bakal order lagi as below :








yang below nih latest menu..last week tak sempat..next week insyallah aku nak try if promoted again..



 
 
 
nyummeh nyummeh..bikin air lioq meleleh saja nih..haha

semua ni aku booking kat fb beliau jer..satu meal cost you RM 15 and delivery in front of your door..apa lagi hang mau??

Bagi aku berbaloi-baloi sebab dapat main course + side dishes / dessert lagi tauu
 
Once you all order, dier akan mai deliver ke depan pintu..cam aku dekat lobby ofislah..takde minimum order sebab aku penah order 1 bungkus gak..tapi the more is better lah
 
healthy food nih ada seminggu 2 kali kot delivery..Selasa and Khamis..korang boleh check his facebook / insta for further details
 
fb : Shark Dean
insta : shark_dean

ok till then..moh ler korang jom join beli healthy food nih..

I have try it..anda bila lagi?..hihihi


 
 


No comments:

Post a Comment