Pages

Monday 17 July 2017

Wishlist # 1 : Miss Dior Cherie Blooming Bouquet

Salam semuaaa...seronok raya? puas dah ke makan kat open house? cer check baju kurung tu muat dak lagi pakai ukuran time bulan posa muehehe..jangan laa maraaa gurau je..alah kalau naik berat badan pun jangan cepat menggelupur..mungkin peninmbang yang salah sebab tarikan gravity yang terlebih tarik kat korang muahaha

Takmo lah citer pasal raya dah. Kali ni nak citer pasal minat aku yang terdalam pada perfume koleksi Christian Dior ni. Aku dok aim dekat Miss Dior specifically for Cherie Blooming Bouquet nyer type dah lama dah dari dia start launched in 2011 and later re-named as Miss Dior Blooming Bouquet in 2014. Masa tu dok lalu lalng depan kaunter Dior asyik minta tester bau and sample kertas tu boh dalam handbag harap2 handbag wangiiii lama-lama haha. Nak beli time tu? mana la ada duit plus fikir-fikir balik dari membazir beli perfume baik aku bayar instalment kereta ja haha. So minat tu tersimpan kemas dalam hati ja..hanya mampu menyintaimu dari jauhhh

Ni la Miss Dior Blooming Bouquet kesukaan saya :


Miss Dior ni ada macam-macam jenis nama tau..ada Miss Dior, Miss Dior Cherie, Absolutely Blooming and few mores..so jangan confuse sebab kalau Miss Dior Cherie je color air dier macam keorenan sikit and ada bau ala-ala mandarin yang agak intense..tak suka2..yang Cherie Blooming Bouquet ni bau dia sumpah sweet bunga-bunga yang kalau sekali hidu otomatik rasa I is Elsa and rasa nak melayang-layang muehehe

Content for Miss Dior Cherie Blooming Bouquet :

Top Note : Sicilian Orange, Citrus

Heart Note : Damask Rose, Peony

Base Note : White Musk, Patchouli

Harganya kalau usha kat kaunter Dior :

30ml - USD 60.00

50ml - USD 78.00

100ml - USD 100.00

sengaja quote in USD bagi hampa semua rajin guna currency converter and tau berapa exchange rate USD -RM nowadays...hihi..ala rajinla sikit

and this year of 2017 and this month of July baru ada kekuatan and berjaya menangkis semua hasutan negative dari dalam diri yang cuba manghasut aku dari purchase perfume ni muahaha..shuuhh..shuuhh give Farhana a time to shop woman's thingy plizzzz ;p

here we go..sasaran aku Sabtu yang lepas adalah Kaunter Dior Mid Valley...and setelah dok buat dua kali pusingan dok teragak-agak nak beli ke tak nak beli tak haishhh


yeayyy...dapat jugak ku pinang mu!!

 for 50ml worth RM 325 kalau tak salah ya..botol agak cenonet so barang diingat kepada laki aku jangan curi2 sembur perfume ni tauuuu haha

tapiii ianya tak terhenti disitu, promoter ni hasut aku benda lain pulakkk suruh add on..bergegar poket weii

and ternyata aku mudah tertewas...


Dior Addict Lip Tatto..alaa color type tak ingat lak sebab dia amik color ni cuba kat lips aku and bila nampak macam comey je aku pun hangguk kepala setujuuu..takde geleng-geleng dah sebab orang makan puji memang camni muahaha

Highly recommended lip tattoo sebab rasa ringan gila atas bibir macam tak rasa pakai lipstick. Harganya kalau tak salah RM 115


overall items aku dapat bila purchase seketoi perfume & seketoi lip tattoo..dier bagi free gift sorbet moisturizer sample and different lip gloss sample sekali ngan berus comel. nanti curlass akak makeup bleh jadi next Dior top model kotttt (baca sambil angkat tangan di bahu mata tengok atass)

and ada invitation card untuk free makeup jugak!!!..boleh request 3 days in advance at any Dior counter, bawak invitation card and get a free one time makeup!

overall aku sangat berpuas  hati sebab finally dapat jugak meminang Miss Dior Blooming Bouquet walaupun harga dia bleh tumbang sebulan instalment kereta..huhu. At least one of the wishlist tercapai...semoga hari hari mendatang menaikkan mood nak gi keje dengan perfume baru..bleh cenggitu? ahakkkss....daaaa

No comments:

Post a Comment